2010/12/21

Happy week☆

Next Friday there will be an Ustream!o(´∇`*o)(o*´∇`)o I really want to watch it. I believe it will be great! and I'll get my 'Xmas presents that day, too☆! I already bought the presents for my family, too. I hope they'll like them (〃゚∇゚〃)
金曜日はUSTですよー!見たい!o(´∇`*o)(o*´∇`)oそして金曜日も私は家族にクリスマスのプレゼントをもらいます(〃゚∇゚〃)そして私も家族にプレゼントをあげますね☆ 



I finished that Xmas picture and then I sent it to An Cafe, Spark and Ryu☆
あのイラストを終わりました。それからアンカフェさんとSparkさんとリュウさんに送りました☆


...and this is Ryu's new Twitter icon! Wah! I'm so happy!!(*´∀`*)
そしてこれはリュウさんの新しいアイコンです!わー!私はとても嬉しいです!!(*´∀`*)


☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆

Next entries will be... USTREAM and Xmas presents!
次のエントリは...「USTREAM」と「クリスマスのプレゼント」ですよー!

Bye nyappy! o(≧∀≦)o

3 comments:

  1. You are so good at drawing!! *u*

    ReplyDelete
  2. s'ha posat el dibuix d'avatar? que mono!!!
    felicitats que segur que estàs contentíssima ^___^!!!!

    ReplyDelete

o(≧∀≦)o comment, please★