2010/12/14

USTREAM! Teruki&Ryu

I will try to write some phrases in Japanese from now on but they won't be accurate translations because I don't even know how to do it haha! I'll do many mistakes, I'm sorry m(_ _;)m
今からブログで日本語で要約を書きます。私の日本語はへたですから、常に間違える...ごめんなさい m(_ _;)m

Today was a super awesome day!!!
今日は素晴らしかった!!!

In the evening I read on Twitter that Teruki was in Nagoya with Ryu, Mitsuki and Minami. They were all eating somewhere. I wrote a tweet to them and Minami and Mitsuki replied to me!! (〃゚∇゚〃)
この夜にツイータを読みました。輝喜さんとリュウさんとミツキさんとミナミさんは名古屋にいました。ツイートを書きします。それからミツキさんとミナミさんは私にリプレイしました!!(〃゚∇゚〃)






Then, Teruki wrote that he was going to spent that night at Ryu's home. Some cafekko (me too!) strarted saying to Ryu and Teruki that an Ustream would be a good idea and...in the end...THEY DID IT! WAAA! ヾ(゚д゚*三*゚д゚)ノ I was so happy!! (*/////∇/////*) I couldn't believe it! Teruki and Ryu were right there! (///ω///)
今日の晩、輝喜さんはリュウさんのうちでいました。カフェっ仔さんはツイッターで「USTをしてください!」を書きました。そして...輝喜さんとリュウさんはUSTをしました!わー!ヾ(゚д゚*三*゚д゚)ノ私はとっても幸せでした!!(*/////∇/////*)



In fact, they did the Ustream at the same time that I had to go to English classes but I didn't go...hahaha! I'm sorry!(*´ε` *) It's just today, ok? This Ustream was very important for me! Well, so, I wrote on the Ustream "I haven't gone to English classes but I'm very happy!!" in Japanese and then... Ryu said that "Sarah-san" waaa!!(* ´Д゜*) and Teruki read my message!! waaaaaaa! (/д\*))((*/Д\) Then they said something about Spain and Sakurai. 

USTは英語のクラスの時でした。だから行きませんでした!ww ごめんね(*´ε` *) このUSTはとても重要なことでしたよー!USTでこれを書きました← 「今日英語のクラスに行きませんでした。でもとても嬉しいですw 」。それから輝喜さんとリュウさんは私のメッセジを読みました (/д\*))((*/Д\) 嬉しい!!あのモーメントが大好きです

I WANT TO IMPROVE MY JAPANESE (;_;) . I couldn't understand most of the stuff they were saying. They spoke so quickly and I my level of Japanese is still very poor orz. Sometimes, people said something in Japanese (that I already know) but they say it so fast and I can't "catch" it... well, I think that I'll be able to improve my "hearing" with the pass of the time because it was the same with English and I have been improving it during the years, too (*゚ー゚) (even though I still don't understand some things, either!) 

日本語を改善したい!!!(;_;) 頑張ります (*゚ー゚)


Well, I was very happy!! Ryu and Teruki, why are you so cute and awesome?! WHY?! hahaha ヽ(*゜∀゜*)ノ
とても幸せでした!輝喜さんとリュウさん、どうしてとってもキュートですか?! どうして?!(笑)ヽ(*゜∀゜*)ノ


Well, then they spoke about a lot of things. They spoke about An Cafe, idols, anime... but I could only understand single words and easy sentences so it was difficult to write comments with some sense...
USTがすこしわかりました。でもあまりかんたんじゃありませんでした



Then Teruki said "gracias" but I couldn't listen to it (;A;)!! because at that moment my Internet stopped working. Stupid Internet!(#`ε´# ) but then that had a good side haha! because I wrote in Japanese "I couldn't heard "gracias". I didn't have Internet" and Ryu said again "Sarah-san!" and Teruki read my comment once again and the laughed a little (人*´∀`) I was so happy.
輝喜さんは「gracias」をいいました。でも聞きませんでした!(;A;) あのモーメントにインターネットがありませんでした(#`ε´# ) それからUSTでこれを書きました。そして輝喜さんとリュウさんは私のメッセジを読みました(人*´∀`)。

 I feel so full of luck!! This is my nyappy destiny☆:*・゚(●´∀`●) 

ラッキーですね。これは私のニャッピーデスティニーです☆:*・゚(●´∀`●) 

3 comments:

  1. No publicas en spanish?? Bueno, la verdad es que ese fue el primer ustream que vi ^w^" hehehe Pero me gusto mucho, Teruki-san leyo mi comentario y me respondio, me senti muy feliz *w* Mi japones tambien es malo y creo que entendi como tu hahahaha unas cuantas palabras y oraciones xD (mas porque mis hermanitas no me dejaban oir >_>)

    ReplyDelete
  2. NYAPPYo(≧∀≦)o
    サラちゃん、もう一度コメントを書きに来ました★
    今度はちゃんとできますように!!

    BLOGすごく詳しく書かれていてすごいです!!(*^∀^*)
    日本語もすごく上手ですよ~♪
    わかりやすかったです!!

    USTは本当にすごかったですね!
    とてもNYAPPYな時間でした!

    ReplyDelete
  3. i'm full of envy xD nyappy !~!!

    ReplyDelete

o(≧∀≦)o comment, please★