2011/01/27

Nyappy birthday to me! o(≧∀≦)o

Today it was my birthday☆ Thank you to everyone who congratulated me(´ω`*) I was so happy!
今日は私の誕生日でした☆みんなさん、ありがとうございました(´ω`*)とっても嬉しかった!

My parents gave me a really nice birthday card and a Rilakkuma kigurumi. I really like Rilakkuma! Thanks!!!! \(^ ^)/
私は両親に素敵な誕生日のカードとリラックマの着ぐるみをもらいました。リラックマ大好きです!ありがとうございました!! \(^ ^)/


・・・・・☆



・・・・・☆




My grandparents gave me some money. Thank you!!(^^)
祖父母に私はお金をもらいました。ありがとうございました!!(^^)


Riko drew this super cute picture for me☆I really like it! I'm so grateful!!(´∀`*)
りこちゃんは私にこのイラストを送りました☆この絵が本当に好きです!ありがとうございました!!(´∀`*)


My friend Alba sent me a very nice letter with these beautiful presents! Thank you!!(´∀`)I'll see her in March because she will come to Miyavi's LIVE☆
アルバちゃんは私にレターとプレゼントを送りました!ありがとうございました!!(´∀`)3月にMiyaviさんのライブでアルバちゃんと会います☆



Today I bought the tickets for the LIVE☆
今日ライブのチケットを買いました☆



☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆

Today I watched Studio Blue-3's UST. First there was Kanon, Spark and Studio Blue-3's Maid only.
今日はStudio Blue-3のユーストでした。カノンさんとSparkさんとメイドさんはいました。


They talked about anime
「アニメ」はユーストのテームでした。



Then Tabuchi from UNISON SQUARE GARDEN band came! He really likes anime, too! haha( ´∀`)
それからUNISON SQUARE GARDENのたぶちさんもユーストに行きました。たぶちさんもアニメが大好きですww( ´∀`)



In the end, Tetsuro came, too! He's Kanon's brother(゚▽゚*)
そしててつろうさんもユーストに行きました!カノンさんの弟さんです(゚▽゚*)

11 comments:

  1. You look so cute in your kigurumi☆
    I'm glad you had a nice birthday! ^__^/

    ReplyDelete
  2. HAPPY BRITHDAY !!!!
    ahaha que linda n_n

    woww ya tienes las entradas de miyavi, sabes si se pueden comprar por internet?o.o .

    yo me perdi el ustream u.u, pero bueno la proxima lo vere

    ReplyDelete
  3. SARAH PER FAVOR PER QUE ETS TAN MONA!??!?!?

    ReplyDelete
  4. Muchas felicidades!!!
    Me encanta el kigurumi *___*

    ReplyDelete
  5. hace mucho tiempo que tengo ganas de visitar españa y como miyavi dijo que este año solo iria a europa estaria matando 2 pajaros de un tiro.

    es una posibilidad, tengo que hablarlo con mi padre.

    bueno muchas felicidades por tus 19 años n_n

    ReplyDelete
  6. リラックマとてもかわいいですね☆
    サラちゃん似合ってます∩^ω^∩
    みくさんもコリラックマが好きですよね!

    私の絵を載せてくれてありがとうございます!
    とても嬉しいですo(≧∀≦)o

    昨日私はUSTを見ることができませんでした(´;ω;`)
    カノンさんの弟が出たことはとてもびっくりですね!
    USTの写真をありがとう♪

    ReplyDelete
  7. waaa m'encantaaa jo en vull un ;O; aasdjkfhlksdjhfkds eiis ja veix que t'ha anat bé el dia del teu cumple :D juju
    que guaaay *O*

    llavors, la nois de Malaga (no me'n recordo del no, ho sento) vindra al concert :O ? wowoowo

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday!o(≧∀≦)o

    Is Kanon's Brother older or younger than Kanon?

    ReplyDelete
  9. felicidades!! se te ve monisima con el kigurumi *_______*! k regalos mas cutes te hicieron :3

    ReplyDelete
  10. ステキなイラストですねo(^∀^)o
    とても可愛いです!!!

    リラックマの着ぐるみを着たサラちゃんも
    とてもCUTEですよ♪
    私もリラックマの着ぐるみが欲しくなりました!笑
    とても幸せな誕生日でしたね!!

    またサラちゃんのステキな一年が始まりますね
    o(≧∀≦)o

    ReplyDelete

o(≧∀≦)o comment, please★